annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nummer overzetten duurt lang (telenet-orange)

Topic gestart op: 01-07-20 20h14

Antwoorden: 9 antwoorden

jarid
Gewaardeerd verkenner

nummer overzetten duurt lang (telenet-orange)

ik schakelde op 27 mei over van telenet naar orange met behoud van mijn gsm nummer.

er werd mij verteld dat dit binnen de 72 uur zou overschakelen maar we zijn ondertussen meer dan een maand verder en is nog steeds niet gebeurd. Na een bezoek aan de winkel werd er mij verteld dat ze niet mogen bellen en enkel een mail kunnen sturen. Dit is ondertussen al 2 weken geleden en is nog steeds niet in orde. ik ga ervan uit dat dit niet normaal is?

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
TomB
Orange-werknemer

Beste @jarid ,

Dit is toch wel vrij lang hoor,

Ga best eens langs in de shop men kan zien wat er fout is. Indien het technisch is dan kunnen we een mail intern naar de juiste diensten sturen. Desnoods kan men eens inbellen voor meer informatie.

Het kan even goed zijn dat er een fout zit in de mnp omwille van foute simkaartnummer/klantennummer of gsm nummer. Of omwille van de nummer die niet meer actief staat bij de huidige operator.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

jarid
Gewaardeerd verkenner

Beste @TomB 

ik heb deze week ondertussen al 2 maal gebeld naar de klantendienst maar kreeg telkens niemand aan de lijn. Na telkens 30 minuten te wachten vond ik het wel genoeg geweest. In de shop werd er mij 2 maal verteld dat ze niet mogen bellen naar de juiste diensten wegens de drukte en konden enkel een mail sturen. Dit is ondertussen meer dan een maand geleden gebeurd en het is nog steeds niet in orde. Het huidig nummer is op dit moment nog actief bij de huidige operator aangezien ik deze nog steeds gebruik. Verder weet ik niet hoe dit opgelost geraakt.

mvg Jari

MahdiOualach
Aspirant verkenner

Bedankt voor de uitleg!!!

Josette
Wijze
Wijze

@MahdiOualach  goedemorgen,

ik hoop dat je snel antwoord krijgt.

Hier heeft het toen ook lang geduurd lag de fout bij Telenet

die gaven het niet vrij. Is al 2 jaar geleden ook toen gebeurde

dat al.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen