Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-07-20 14h12
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo,
Wanneer wordt het verbruik van het datavolume terug naar 0 gezet? In de app staat de 1ste van de volgende maand, maar als ik naar de facturen kijk dan is dat een andere periode: telkens van de 21ste tot de 22ste van elke maand. Het lijkt me logischer dat de periode van op de factuur als reset moment gebruikt wordt, anders is er toch geen duidelijk overzicht van het verbruik?
Grts
Bedankt voor jullie input, nu kon ik al iets zekerder van mijn stuk naar Orange bellen. En ja hoor, deze keer had ik een medewerker aan de lijn die wist waarover hij spreekt, in tegenstelling tot de 2 andere die ik reeds aan de lijn had vandaag.
In mijn geval staat er dus iets fout in hun systeem, de reset datum komt niet overeen met de facturatie datum... waardoor ik de surfvolume data bonus (tijdelijk?) niet zie. Ze zullen het in orde brengen, fingers crossed 😉
Bedankt. Ik heb de gsm hier nu niet bij me, ik zal het controleren van zodra mogelijk.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |