annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reset teller verbruik mobiele data

Topic gestart op: 06-07-20 14h12

Antwoorden: 7 antwoorden

stre
Ervaren verkenner

Reset teller verbruik mobiele data

Hallo,

Wanneer wordt het verbruik van het datavolume terug naar 0 gezet? In de app staat de 1ste van de volgende maand, maar als ik naar de facturen kijk dan is dat een andere periode: telkens van de 21ste tot de 22ste van elke maand. Het lijkt me logischer dat de periode van op de factuur als reset moment gebruikt wordt, anders is er toch geen duidelijk overzicht van het verbruik?

Grts

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
stre
Ervaren verkenner

@Josette @Gregory 

Bedankt voor jullie input, nu kon ik al iets zekerder van mijn stuk naar Orange bellen. En ja hoor, deze keer had ik een medewerker aan de lijn die wist waarover hij spreekt, in tegenstelling tot de 2 andere die ik reeds aan de lijn had vandaag.

In mijn geval staat er dus iets fout in hun systeem, de reset datum komt niet overeen met de facturatie datum... waardoor ik de surfvolume data bonus (tijdelijk?) niet zie. Ze zullen het in orde brengen, fingers crossed 😉

 

Josette
Wijze
Wijze

@stre  wat fijn dit te lezen, ben benieuwd

hoelang het duren gaat.

We duimen mee. 👍

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
stre
Ervaren verkenner

Bedankt. Ik heb de gsm hier nu niet bij me, ik zal het controleren van zodra mogelijk.

Leden met de meeste pluimen