annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Rest belwaarde overstap prepaid naar abonnement

Topic gestart op: 29-11-20 20h30

Antwoorden: 4 antwoorden

Dovada
Rekruut scout

Rest belwaarde overstap prepaid naar abonnement

Ik overweeg over te stappen van orange prepaid naar een orange abonnement, eventueel met smartphone. Maar wat gebeurt er met het saldo belwaarde dat ik nog heb staan?

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Dovada  het resterende saldo wat erop staat ben je kwijt want je veranderd je tarief plan naar een abonnement. Ik weet niet hoeveel er nog op staat maar je kan proberen om het op te krijgen door veel te bellen of je vraagt eens de shop of je deze belwaarde als soort 'tegoed ' kan krijgen. Wat bedoel ik daarmee , eventueel dus vragen of je die reset belwaarde kan betalen aan je abonnement of bijleggen bij je abonnement. Ik denk zelf van niet maar vragen staat vrij natuurlijk. Je zal toch naar een shop moeten gaan voor de omzetting dus best is meteen te vragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

@patrick2 @Dovada 

Indien u nu een herlaadkaart heeft van Orange, geen zorgen, de resterende belwaarde zal afgaan van de eerste factuur. (Indien een zeer hoog bedrag van de volgende)

Indien het een herlaadkaart is bij een andere operator en U brengt het nummer over kunnen we daar jammer genoeg niets van overzetten. Zo rap mogelijk op doen best.

Groeten,
Shop medewerker
Tom

Anonymous
Niet van toepassing

Toen ik Orange klant was in prepaid ( Tempo Giga ) en dan besloot over te stappen op abonnement, dan ging de rest waarde van men prepaid af van mijn 1ste factuur en dacht ook mijn 2de factuur.

Groetjes,

bigMODDER

0 pluimen
Jihane20
Ervaren verkenner

Klopt het resterende bedrag komt op je eerst volgende factuur in mindering. 

Leden met de meeste pluimen