annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Roaming : Word ik aangerekend ?

Topic gestart op: 04-10-20 15h53

Antwoorden: 21 antwoorden

Roobrob
Aspirant verkenner

Roaming : Word ik aangerekend ?

Momenteel zit ik in rhodos, griekenland. Dit is eu dus normaal gezien geen problemen met roaming. Ik heb een arend abonnement, dus onbeperkt internet.Vandaag aan het strand en ik krijg constant meldingen van travel control data. Ik heb een foto getrokken van mijn verbruik. Zal ik dit nu aangerekend worden? Dit is toch niet correct?!? Weet iemand het antwoord?

Screenshot_20201004-161858_My Orange.jpg

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@Roobrob  ik vermoed het volgende :

Je bent in het buitenland en laten je de kosten zien wat het kost of wat je hebt verbruikt als je in het buiteland bent. Deze kosten en het aantal GB zullen wel verrekend worden op de moment als je terug bent. Dit heeft even tijd nodig om dat te berekenen. Op de moment je terug bent zal alles correct verrekend worden want Griekenland is Zone 1 en dat is dus de EU en zit inbegrepen in je volume.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Roobrob  als het zo is wat @haelewyn  zegt zal je inderdaad gaan betalen als je met een Turks netwerk verbonden bent. Kan je het eens nakijken en meedelen in een post ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Roobrob
Aspirant verkenner

Momenteel op cosmote maar ik zit nu op mijn hotelkamer. Gsm staat op automatisch verbinden. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Roobrob  dan zul je dus moeten zien waar je toestel mee verbind als je op dat stuk bent. Je ziet dat ook meteen als je je toestel naar manueel gaat zetten want je zal automatisch moeten uitzetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen