annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Roaming : Word ik aangerekend ?

Topic gestart op: 04-10-20 15h53

Antwoorden: 21 antwoorden

Roobrob
Aspirant verkenner

Roaming : Word ik aangerekend ?

Momenteel zit ik in rhodos, griekenland. Dit is eu dus normaal gezien geen problemen met roaming. Ik heb een arend abonnement, dus onbeperkt internet.Vandaag aan het strand en ik krijg constant meldingen van travel control data. Ik heb een foto getrokken van mijn verbruik. Zal ik dit nu aangerekend worden? Dit is toch niet correct?!? Weet iemand het antwoord?

Screenshot_20201004-161858_My Orange.jpg

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
haelewyn
Leidende verkenner

Als je Turkije kan zien liggen kan je op een zendmast daar inloggen. Dat kan automatisch gebeuren. Als je van die Turkse operator data verbruikt zal dat op je factuur komen. Je kan altijd met orange bellen of ze dat bedrag willen aanpassen maar het antwoord kan ik niet voorspellen.

 

Ik heb mijn eerste antwoord ge-edit. Lees dat nog even en vooral de tips.

patrick2
Wijze
Wijze

@haelewyn  je kan bellen maar de klantendienst zal de kosten niet verminderen. Het is de klant zijn verantwoordelijkheid en moet zien met welke mast en dergelijke die verbonden is en wordt. Daar kan geen enkele provider tussen komen. 

Heb het in het verleden genoeg gezien en mensen aan de lijn gehad maar Telenet bleef voet bij stuk houden en er werd dus niks voorzien van tussenkomst. De klant was en is verantwoordelijk voor zijn eigen verbruik. En nu zie ik € 400 staan heb er al gehad met € 5000 en dat is geen lachertje voor de klant. Maar die persoon moest ze wel betalen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen