annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SMS bevat te weinig tekens

Topic gestart op: 02-10-18 09h53

Antwoorden: 3 antwoorden

Kim1972
Aspirant verkenner

SMS bevat te weinig tekens

OPGELOST

Ik heb op mijn Iphone 5 Se mijn imessage en mms moeten uitschakelen (ik heb een koala abonnement) want telkens een bericht verstuur met meer dan 160 tekens zette hij die om in een mms ook het gebruik van emoticons lukt bij mij niet anders zit ik er direct over. Weet iemand raad? Gr Kim 1972

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Kim1972 ik heb de twee uit gezet om dit soort tegen te gaan. Gewoon een sms sturen u heeft toch onbeperkt smsen. Ook eventueel het gebruik van tekens verkleinen en eventueel in twee smsen sturen. Zo doe ik het tenminste en heb nooit extra kosten hiervoor. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Kim1972 ik heb de twee uit gezet om dit soort tegen te gaan. Gewoon een sms sturen u heeft toch onbeperkt smsen. Ook eventueel het gebruik van tekens verkleinen en eventueel in twee smsen sturen. Zo doe ik het tenminste en heb nooit extra kosten hiervoor. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kim1972
Aspirant verkenner

Hey Patrick 2,

Zo doe ik het ook! Niets aan te veradenderen dus. 

Gr Kim

0 pluimen
LD-Ink
Aspirant verkenner

Hey Kim,

Volgens mij kan je MMS ook afzonderlijk uitschakelen. Ik werk met mijn iPhone veel met imessage en dat is gratis. Tenzij de geadresseerde geen iPhone of Apple toestel heeft. Je kan zelfs afzonderlijk aanvinken dat iMessage niet automatisch wordt omgezet in sms als er geen internetverbinding is.

Als die dingen afgevinkt worden, zouden er volgens mij geen extra kosten aan mogen verbonden zijn.

Hopelijk weet je hier iets meer mee.

 

Mvg, LD

065B2E7B-A661-4C73-A564-CE5B955384DA.jpeg

Leden met de meeste pluimen