annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SMS met facturatiebedrag

Topic gestart op: 01-05-20 14h07

Antwoorden: 2 antwoorden

amefq
Rekruut scout

SMS met facturatiebedrag

Vroeger kreeg ik elke maan een sms met het totaalbedrag van mijn factuur. Dat is om een of andere reden plots gestopt.

Graag had ik terug elke maand een sms met het factuurbedrag, dat is voor mij voldoende.

Ik heb dit al verschillende keren doorgegeven, telefonisch en in de shopt maar zonder resultaat.

Ik vraag mij af wie mij kan helpen.

Bedankt

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@amefq  heb eens in de klantenzone gezien maar daar kan je dat niet meer in aanpassen. Beste kan je toch de klantendienst terug bellen of het webcare team aanspreken dat is via Messenger of Twitter. 

Hier heb je nog een link : https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/hoe-kan-ik-mijn-facturen-raadplegen

Daarin kan je alles nog eens nalezen. Je kan ook je factuur bekijken in de My Orange App of de klantenzone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@amefq 

Ik ben ook nog eens in de klantenzone gaan kijken en inderdaad, ik vind dat nergens meer terug.

Het is blijkbaar gesneuveld bij de recente "opfrissing" van de website en de klantenzone. Of het dan nog mogelijk is, dat kan, zoals Patrick reeds aangaf, enkel via de klantendienst nagekeken en eventueel geregeld worden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen