Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-20 14h07
Antwoorden: 2 antwoorden
Vroeger kreeg ik elke maan een sms met het totaalbedrag van mijn factuur. Dat is om een of andere reden plots gestopt.
Graag had ik terug elke maand een sms met het factuurbedrag, dat is voor mij voldoende.
Ik heb dit al verschillende keren doorgegeven, telefonisch en in de shopt maar zonder resultaat.
Ik vraag mij af wie mij kan helpen.
Bedankt
@amefq heb eens in de klantenzone gezien maar daar kan je dat niet meer in aanpassen. Beste kan je toch de klantendienst terug bellen of het webcare team aanspreken dat is via Messenger of Twitter.
Hier heb je nog een link : https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/hoe-kan-ik-mijn-facturen-raadplegen
Daarin kan je alles nog eens nalezen. Je kan ook je factuur bekijken in de My Orange App of de klantenzone.
Ik ben ook nog eens in de klantenzone gaan kijken en inderdaad, ik vind dat nergens meer terug.
Het is blijkbaar gesneuveld bij de recente "opfrissing" van de website en de klantenzone. Of het dan nog mogelijk is, dat kan, zoals Patrick reeds aangaf, enkel via de klantendienst nagekeken en eventueel geregeld worden.