annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SOCIAAL TARIEF mobiel bellen

Topic gestart op: 14-08-20 17h06

Antwoorden: 32 antwoorden

PASC25
Ervaren verkenner

SOCIAAL TARIEF mobiel bellen

Ik geniet sociaal tarief bij wijze van invaliditeit.
Mijn telecomprovider Orange heeft dit steeds netjes verrekend op de facturatie.
Tot ik mijn abonnementsformule enkele weken geleden upgrade omdat er volgens de telecomoperator ORANGE  een gunstigere aanbieding was t.o.v. die ik handhaafde..
Bij nazicht van mijn huidige factuur stel ik vast dat de sociale tarieven niet meer worden toegekend op dit nieuwe mobiele abonnement.
Dit werd dan ook achteraf bij navraag bevestigd door de Orange medewerker die ik sprak.
Ik was hiervan niet op de hoogte en ben nu dus mijn tarief verloren.
Zijn er nog gedupeerden dan graag uw reactie ,ik heb dit reeds aanhangig gemaakt bij het BIPT dewelke mij aangaven dit bij de Ombudsdienst te melden.
Het kan niet opgaan dat men mensen die sociaal tarief genieten worden weggelokt van hun toegekende rechten onder het mom van profijtelijkere tarieven aan te gaan en dit zonder enige voorafgaande kennisgeving van de consequenties. 
 
Labels (1)
32 ANTWOORDEN 32
Josette
Wijze
Wijze

@PASC25  euh sorry hoor, 

maar na al die berichten van jou snap ik er persoonlijk niets meer van! 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
PASC25
Ervaren verkenner

dag Josette,

ik wil niemand in de war brengen moet nog even wennen aan dit platform dus sorry indien dit zo overkomt.

Feit is dat ik de werkwijze van Orange ivm het niet toepassen van sociale tarieven bij overstap naar een aangeprezen betere mobiele bel formule onheus vind,dat wordt helemaal niet vermeld.Ik ben reeds +10 jaar klant,dus toen nog Mobistar.

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@PASC25  geen probleem probeer me in te beelden hoe en wat!

Je hebt een punt ook doen ze met het wijzigen van een

dier abbonement niet vermelden dat ze dan Orange Cloud kwijt zijn en Coyota.

Maar ook wij kunnen daar niets aan doen.

Doe als je wil een berichtje via Messenger van FB.

Dat kan je hier.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Zeker doen. 

Als je een bewijs hebt erbij voegen.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
PASC25
Ervaren verkenner

Bedankt Josette voor de interessante  link ,😊

Je weet ook dat Orange sterke slogans hanteert bvb "WAT SCHEEF ZIT TREKKEN WE RECHT" dus laat ons er voor gaan dacht ik.

Ik ga er van uit dat indien je door een telecom operator wordt benadert om een nieuw zogezegd interessanter tarief aan te gaan dat men dan meteen de gevolgen kenbaar maakt en ja ook bij zelf aangevraagde tariefwijziging heb je recht op degelijke informatie.

Niemand kiest tenslotte voor "minder dan voorheen" tegen een hogere prijs.

Orange heeft tevens geen rechtstreeks Email adres of contactpagina meer alles is overgebracht naar "TRIBE"

Inbellen op 5000 is sowieso geen pret en eerder chaotisch,juiste dienst betrokken persoon etc.

Daarom dat ik het via "TRIBE" probeer om gelijkgestemden te bereiken  maar eerlijk gezegd al die badges geven me eerder het gevoel terug bij de scouts te zijn.

Het moment is rijp om serieus gehoord te worden. 

grtjes

 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@PASC25  is goed dat je hier je gal komt spuwen op deze wijze.

Dan begrijpen wij ook alles beter.

Dus zeker doen via FB Messenger.

Ik heb er persoonlijk goede ervaringen mee. 

Maar de Tribe zijn vrijwilligers wij hebben nergens géén inspraak of uitspraak

over alleen wat tipjes geven.

Dat het moment rijp is zeggen wij ook allemaal samen die hier idere dag hun best doen.

Dus op hoop van zegen, nog een fijne avond, ik ben nu

de klok rond bezig.  En duim

dat je een oplossing krijgt. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen