annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SOCIAAL TARIEF mobiel bellen

Topic gestart op: 14-08-20 17h06

Antwoorden: 32 antwoorden

PASC25
Ervaren verkenner

SOCIAAL TARIEF mobiel bellen

Ik geniet sociaal tarief bij wijze van invaliditeit.
Mijn telecomprovider Orange heeft dit steeds netjes verrekend op de facturatie.
Tot ik mijn abonnementsformule enkele weken geleden upgrade omdat er volgens de telecomoperator ORANGE  een gunstigere aanbieding was t.o.v. die ik handhaafde..
Bij nazicht van mijn huidige factuur stel ik vast dat de sociale tarieven niet meer worden toegekend op dit nieuwe mobiele abonnement.
Dit werd dan ook achteraf bij navraag bevestigd door de Orange medewerker die ik sprak.
Ik was hiervan niet op de hoogte en ben nu dus mijn tarief verloren.
Zijn er nog gedupeerden dan graag uw reactie ,ik heb dit reeds aanhangig gemaakt bij het BIPT dewelke mij aangaven dit bij de Ombudsdienst te melden.
Het kan niet opgaan dat men mensen die sociaal tarief genieten worden weggelokt van hun toegekende rechten onder het mom van profijtelijkere tarieven aan te gaan en dit zonder enige voorafgaande kennisgeving van de consequenties. 
 
Labels (1)
32 ANTWOORDEN 32
Tinneke
Gewaardeerd verkenner

Dank u Josette 😘 . Ben blij bij orange Proximus was ik jammer genoeg niet meer tevreden.De klantvriendelijkheid was daar helaas Niet meer zo bijster .En mijn kabels lagen de grond op werd maar niet opgelost .bij orange alles netjes .👍👍

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke 

voor jou nog een hele fijne avond toegewenst! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke
Gewaardeerd verkenner

Voor jou ook ,fijne avond 🍀🥀

Cdt24801
Wijze
Wijze

Je ziet, het is niet steeds kommer en kwel bij Orange ... 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@PASC25  het zou kunnen dat je geen sociaal tarief meer hebt. Heb nog van andere gehoord bij een andere provider dat daar ook gesneden is in het sociaal tarief zonder een verwittiging. Hier kan je alles nog eens nalezen over het sociaal tarief. :

https://www.orange.be/nl/sociaal-tarief

Het staat de provider wel vrij om een sociaal tarief toe te kennen op de door hun gekozen abonnementen. Of het wettelijk vast staat ergens weet ik niet daar kan ik je niks over zeggen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen