annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Schandalig Orange klantendienst!

Topic gestart op: 16-09-19 14h22

Antwoorden: 2 antwoorden

Student
Rekruut scout

Schandalig Orange klantendienst!

Ik heb vorige week mijn kaart herladen via de Orange app! Het bedrag is van mijn bankrekening afgegaan, maar op mijn kaart zie ik niets! Ik heb vorige week gebeld naar de klantendienst en kreeg het antwoord dat het binnen 2 werkdagen opgelost zal zijn! Vandaag nog eens gebeld maar nu zeggen ze van dat ze niets ontvangen hebben en dat ik een bewijs moet sturen en als ik vraag van waar ik het moet sturen hebben ze mij 10 minuten laten wachten aan de telefoon! Echt schandalig! Helpen kunnen ze echt niet doen! Ik wil mijn belkrediet is dat nu zo moeilijk, het is van mijn bankrekening afgegaan nachecken zal toch niet moeilijk zijn! 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Surfer
Ervaren genezer

Wat vervelend allemaal.

Als je via Facebook of twitter contact met hen moest hebben, vermeld zeker je klantennummer en vraag aan hen, of je dit kort op mail kan zetten. Kwestie van bewijs te hebben.

Mocht je in de toekomst je kaart herladen, probeer eens via de website en dan heb je een bewijs, die he kan afdrukken. Zo doen wij dat hier, nooit geen problems.

Heel veel geluk en hopelijk komt alles in orde 🙂

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Mijn tip voor jou is -> spreek Orange eens aan via Facebook/Twitter , en leg uw verhaal daar eens uit , ik ben zeker dat men u zal helpen.

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen