- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Schorsing
Ik heb een betalingsuitstel gevraagd en ik heb tot en met 28/8.
Maar ik krijg mijn loon maar op 31/8.
Ik heb al meermaals contact gehad met 5000. De ene keer zij men dat mijn schorsing definitief zal zijn en vandaag zij men waarschijnlijk maar tijdelijk.
Wat is het nu?
Er is mij maar 1 een rappel gestuurd. Nooit een tweede en derde met 10 euro boete.
Mijn schuld is nog altijd maar 23 euro.
Ik begrijp er niks van.
Elke
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Ellebel een goedemorgen, deze word als opgelost aangevinkt.
Niet meer op het forum geweest sinds 21-08-2023.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als je een uitstel vraagt kan dit kosteloos normaal gezien voor de eerste keer indien het tijdig werd aangevraagd.
Vanaf het moment dat je het bedrag betaald hebt heb je weer toegang tot alle Orange diensten.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als je een uitstel vraagt kan dit kosteloos normaal gezien voor de eerste keer indien op tijd aangevraagd.
Vanaf het moment dat je het bedrag betaald hebt heb je weer toegangvtot alle Orange diensten.
Mvg
Helen1
