Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-05-23 16h06
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Help!
Ik ben mijn sim en pukcode kwijt.
Kan iemand mij verder helpen aub?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wellicht kan je hier iets mee aanvangen:
Wanneer u de pincode niet meer kent, is het best om 3 keer een foute pincode in te geven. Dan zal het toestel de pukcode vragen, en kan u achteraf zelf uw nieuwe pincode kiezen.
Opgelet: na 10 verkeerde pukcodes over de hele levensduur van de kaart wordt de kaart definitief buiten werking gesteld en moet de kaart vervangen worden.
Als u de pukcode niet meer kent of vindt, kan u deze op verschillende manieren terugvinden:
Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice en hebben mij toen heel goed verder geholpen.
Wellicht kan je hier iets mee aanvangen:
Wanneer u de pincode niet meer kent, is het best om 3 keer een foute pincode in te geven. Dan zal het toestel de pukcode vragen, en kan u achteraf zelf uw nieuwe pincode kiezen.
Opgelet: na 10 verkeerde pukcodes over de hele levensduur van de kaart wordt de kaart definitief buiten werking gesteld en moet de kaart vervangen worden.
Als u de pukcode niet meer kent of vindt, kan u deze op verschillende manieren terugvinden: