Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-01-19 15h37
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik heb een nieuwe simkaart gekregen(betaald) met nieuw nummer en herlaadkaart , nu steek ik deze in mijn iphone en zegt geen simkaart aanwezig, hoe komt dit?
heb al vanalles geprobeert maar niks werkt als ik oude erin doe werkt het wel maar nieuwe niet?
wat kan ik doen??
Opgelost! Ga naar de oplossing.
is eindelijk opgelost!
na 20x bellen naar klantendienst die reeds zei deze is actief!
maar werkte niet! uiteindelijk naar de orange winkel zelf geweest en daar geholpen geweest.
jammer dat ik dit moest doen ik bestelde online omdat ik geen tijd had om nr winkel te gaan en dan toch mogen gaan.
jij bedankt voor je hulp
grts Shauni
@shauniraf1 heel vervelend te horen maar denk dan toch dat er ergens iets niet actief staat. Nu kleine tip de klantendienst is nog te bereiken tot 22 uur maar is uw keus he 🙂
oh wist ik niet . Dankuwel ik bel meteen dan
@shauniraf1 is uw probleem reeds opgelost ?
is eindelijk opgelost!
na 20x bellen naar klantendienst die reeds zei deze is actief!
maar werkte niet! uiteindelijk naar de orange winkel zelf geweest en daar geholpen geweest.
jammer dat ik dit moest doen ik bestelde online omdat ik geen tijd had om nr winkel te gaan en dan toch mogen gaan.
jij bedankt voor je hulp
grts Shauni
@shauniraf1 en wat heeft de klantendienst kunnen betekenen voor u ?