annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart nog actief na overdracht nummer

Topic gestart op: 11-09-20 10h29

Antwoorden: 24 antwoorden

StijnP
Ervaren verkenner

Simkaart nog actief na overdracht nummer

Hallo

Ook eens via deze weg horen. 4 dagen geleden nummer laten overdragen van Orange naar andere provider. Dat is gelukt bij de nieuwe provider maar de oude simkaart bij Orange is nog steeds actief. Gevolg: nummer actief bij 2 providers! Orange nummers komen op de Orange simkaart en alle andere op de nieuwe simkaart.

Ik heb al menige malen telefonisch contact gehad met de klantendienst alsook twitter en FB. Er komt maar geen oplossing!!! Gisteren nog klantendienst aan de lijn en ze hebben het contract ‘terminated’ gekregen maar de simkaart is na zovele uren nog altijd actief!

Ik word er moedeloos van!

Groetjes,
Stijn

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
StijnP
Ervaren verkenner

Beste @patrick2 @haelewyn 

Laat me duidelijk zijn, ik trek jullie kennis HELEMAAL niet in twijfel! Maar bij Proximus zeggen ze dat Orange effectief hun database moet aanpassen opdat ik voor Orange klanten terug bereikbaar zal zijn.

Dus mijn vraag: kunnen jullie toch niet ergens eens horen of er bij Orange iets kan gedaan worden of dat ze tenminste antwoord geven op de mail van Proximus...

Mijn dank zal/zou immens groot zijn 🙂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@StijnP  wij kunnen niks door geven wij hebben geen rechtstreeks contact met Orange. Enkel met wie wij in contact staan zijn de moderatoren die de Tribe leiden meer niet. Dus die zorgen ervoor dat hier alles in correcte banen verloopt en dingen kan aanpassen kwa veranderingen. 

Voor alle dossiers of eventuele emails tussen providers dient Orange zelf te bekijken , de technische dienst of de klantendienst. Wij zijn geen medewerkers en ook geen vervangende klantendienst. 

Moesten we iemand daarmee kunnen helpen hadden we dat allang gedaan maar helaas is dat niet zo. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


StijnP
Ervaren verkenner

@patrick2 Okidoki!

Komen hier (forum) technische mensen van Orange langs zoals dat bij Proximus is die deze topics oppikken?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@StijnP  helaas niet hier zal geen klantendienst of andere dienst binnen Orange mee lezen. Op zich is dat wel jammer maar de Tribe is nog altijd volop in ontwikkeling dus naar de toekomst kunnen we niks zeggen. Daar heb je voor de moment nu niks aan dat weet ik en begrijp ik maar het zou wel makkelijker zijn. Dus om je een antwoord te geven : nee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


haelewyn
Leidende verkenner

Idem als wat Patrick zegt plus : 

Beeld je in dat je nummer wordt overgedragen om 15 uur in de namiddag. Op die dag ben je voor elke klant van elke operator al bereikbaar. Hoe komt dat ? 

Omdat er geen lijst of database is per operator maar omdat er dat centraal bestand is.

Anders zou je voor de meeste mensen pas de volgende dag bv, na de volgende update, beschikbaar zijn. Gewoon omdat er dan pas een nieuw lijstje binnenkomt waarop staat dat jouw nummer verhuisd is.

Naar mijn inziens met wel de opmerking dat ik al bijna tien jaar weg ben bij de laatste operator waar ik werkte : 

Dit moeten ze escaleren naar hun MNP team en die gaan direct belletjes horen rinkelen en weten dat het een CRDC probleem is.

Ik hoop echt dat het voor jou snel in orde komt want ik begrijp dat dit heel vervelend is voor jou.

Leden met de meeste pluimen