annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart nog actief na overdracht nummer

Topic gestart op: 11-09-20 10h29

Antwoorden: 24 antwoorden

StijnP
Ervaren verkenner

Simkaart nog actief na overdracht nummer

Hallo

Ook eens via deze weg horen. 4 dagen geleden nummer laten overdragen van Orange naar andere provider. Dat is gelukt bij de nieuwe provider maar de oude simkaart bij Orange is nog steeds actief. Gevolg: nummer actief bij 2 providers! Orange nummers komen op de Orange simkaart en alle andere op de nieuwe simkaart.

Ik heb al menige malen telefonisch contact gehad met de klantendienst alsook twitter en FB. Er komt maar geen oplossing!!! Gisteren nog klantendienst aan de lijn en ze hebben het contract ‘terminated’ gekregen maar de simkaart is na zovele uren nog altijd actief!

Ik word er moedeloos van!

Groetjes,
Stijn

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
StijnP
Ervaren verkenner

@haelewyn Idd!

Allemaal heel frustrerend! Kastje en muur, vechten tegen de bierkaai, praten tegen een muur. Doorverbonden worden, voor de 20ste keer verhaal doen, met een kluitje het riet in... Om moedeloos van te worden!

En als klein garnaaltje moet je dan maar wachten en zoals je zegt, wachten tot er eens iemand iets wil / kan doen...

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Mijn ervaring is niet dat ze niet willen helpen hoor. Maar dat je zelf bij de juiste persoon moet terecht komen die je probleem herkent, het oplost en daar de kennis en toegangen voor heeft of die perfect weet wie dat wel kan regelen.

Ideaal moet dat dan nog iemand zijn van PX zelf die tijd heeft om het op te volgen en rechtstreeks met de juiste persoon kan bellen. Een onderaannemer helpdesker stuurt door naar second line via email, dat moet behandeld worden, herkend en begrepen worden, bij de juiste persoon terecht komen... 

Als klant heb je daar geen boodschap aan maar zo werkt het jammer genoeg wel.

0 pluimen
StijnP
Ervaren verkenner

@haelewyn Van de nu ondertussen om en bij de 30 mensen die ik al aan de lijn heb gehad, heb ik bij 2 personen oprecht begrip gemerkt. 

1 persoon (zogezegd bizz office expert) is er in geslaagd om mij te feliciteren met een nakende oplossing binnen de 4 uur. Ik denk dat de man in kwestie al aan z'n winterslaap is begonnen. Achteraf krijg je dan nog 2 mails met extra informatie omtrent de producten die we ZOGEZEGD aan de telefoon hebben besproken.De bomma zegt altijd: als het klein jung waren, gaf ge ze een patat tegen de kop 🙂

 

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Ik probeerde altijd die ene te zijn die het oploste maar zonder het te weten zal ik ook wel vaak een van de 30 geweest zijn die niet mee was met het verhaal. Een mens kan niet elke dag kampioen zijn.

StijnP
Ervaren verkenner

@haelewyn Absoluut, ook alle begrip voor! 

Onmetelijk veel respect voor mensen die dagdagelijks deze job doen! Want je komt wat tegen... Zeker anno deze tijd denken de mensen vaak dat het probleem al opgelost is voor het zich uberhaupt stelt :-)!

Maar bon, we moeten een beetje on-topic blijven en niet teveel proza neerpennen opdat de mensen onze commentaar nog willen lezen 🙂 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen