Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-08-18 16h07
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is me nog altijd niet gelukt om mijn sim-kaart te activeren. Het bestellingsnummer dat ik moet invoeren werkt niet. Kan iemand hiermee helpen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als gewoon geduld oefenen (48 uur) niet geholpen heeft zou ik even langsgaan in een Orange Shop. Daar moet de klantendienst u zeker kunnen verderhelpen.
juist hetzelfde probleem maar vind mijn nummer niet en dat in coronatijden ben enkel bereikbaar op social media daar ik enkel met gsm abonnement bij orange nbenh gelukkig
juist hetzelfde probleem maar vind mijn nummer niet en dat in coronatijden ben enkel bereikbaar op social media daar ik enkel met gsm abonnement bij orange nbenh gelukkig
Ugh @Kaatje123,
Het webcare-tribe werkt niet op zondag, ze krijgen ook veel berichten hierdoor kan het meer tijd nemen voor dat je een antwoord krijgt :s
Totem's zonnegroeten,
Totem
Als gewoon geduld oefenen (48 uur) niet geholpen heeft zou ik even langsgaan in een Orange Shop. Daar moet de klantendienst u zeker kunnen verderhelpen.
shops momenteel gesloten geen antwoorden op Facebook messenger dus wat is de oplossing dan?