Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-10-19 19h26
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste
Reeds heb ik een abonnement aangekocht bij orange, en deze staat niet op de juiste naam en rekening. De nieuwe simkaart zou morgen moeten aankomen. Kan ik de naam en de rekeningnummer veranderen?
@david15 om de naam en het rekening nummer te wijzigen kan u naar de klantezone gaan. U kan daar , NA ACTIVERING , al uw gegevens aanpassen. Moet u niet speciaal naar de shop .
Daarvoor ga je best eens naar een shop (bij voorkeur dezelfde als die waar je het abo hebt gekocht, als het al niet online was) en leg de situatie uit. Wie weet kunnen ze het aanpassen voor u. Als iemand het kan, dan zijn zij het.
Veel succes
Dit gaat moeilijk, want ik heb de simkaart (abonnement + toestel) online besteld
@david15 schreef:
Dit gaat moeilijk, want ik heb de simkaart (abonnement + toestel) online besteld
In dat geval kies je gewoon een Orange shop en gaat daar het probleem uitleggen. Laat u vooral niet afschepen !!