Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-01-21 15h03
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan er mij iemand de grote meerwaarde zeggen van de smart data dat je moet bijnemen om een toestel goedkoper te kunnen aankopen? Of is het enkel de 1/2 gig en korting? Dan is dit na 2 jaar te betaleneen klein voordeel, of heb ik dit mis?
Is er nog een mogelijkheid om iets aan te kopen met een bestaand abonnement zonder maandelijks meer te betalen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je moet eens rekenen hoeveel je ervoor betaalt, 24 maanden lang, en dit af trekken van de prijs zonder abonnement. Het kan zijn dat je die smartdata niet nodig hebt met je bestaand abonnement
Om op je tweede vraag te antwoorden, JA er bestaan toestellen die je kunt aankopen zonder die smartdata,
Je moet hier maar eens rondneuzen Smartphones en gsm's | Orange België
Deze vb Apple iPhone 12 mini: prijs, technische fiche | Orange België
Met of zonder smartdata hangt af van de phone
Good luck
Je moet eens rekenen hoeveel je ervoor betaalt, 24 maanden lang, en dit af trekken van de prijs zonder abonnement. Het kan zijn dat je die smartdata niet nodig hebt met je bestaand abonnement
Om op je tweede vraag te antwoorden, JA er bestaan toestellen die je kunt aankopen zonder die smartdata,
Je moet hier maar eens rondneuzen Smartphones en gsm's | Orange België
Deze vb Apple iPhone 12 mini: prijs, technische fiche | Orange België
Met of zonder smartdata hangt af van de phone
Good luck
Vroeger kon ik met mijn abonnement (dolfijn verandert naar go plus) een toestel goedkoper krijgen.
Zou dit nog lukken?
Hoe vind ik hier een handig overzicht van?
Denk het wel, @Lapeire
Een overzicht vind ik niet direct. Als je op de eerste link klikt kun je filteren op je favoriet merk