annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smart data? Wat is het extra voordeel?

Topic gestart op: 07-01-21 15h03

Antwoorden: 3 antwoorden

Lapeire
Aspirant verkenner

Smart data? Wat is het extra voordeel?

OPGELOST

Kan er mij iemand de grote meerwaarde zeggen van de smart data dat je moet bijnemen om een toestel goedkoper te kunnen aankopen? Of is het enkel de 1/2 gig en korting? Dan is dit na 2 jaar te betaleneen klein voordeel, of heb ik dit mis?

Is er nog een mogelijkheid om iets aan te kopen met een bestaand abonnement zonder maandelijks meer te betalen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

@Lapeire 

Je moet eens rekenen hoeveel je ervoor betaalt, 24 maanden lang, en dit af trekken van de prijs zonder abonnement.  Het kan zijn dat je die smartdata niet nodig hebt met je bestaand abonnement

Om op je tweede vraag te antwoorden, JA er bestaan toestellen die je kunt aankopen zonder die smartdata,

Je moet hier maar eens rondneuzen Smartphones en gsm's | Orange België

Deze vb Apple iPhone 12 mini: prijs, technische fiche | Orange België

Met of zonder smartdata hangt af van de phone

Good luck

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

@Lapeire 

Je moet eens rekenen hoeveel je ervoor betaalt, 24 maanden lang, en dit af trekken van de prijs zonder abonnement.  Het kan zijn dat je die smartdata niet nodig hebt met je bestaand abonnement

Om op je tweede vraag te antwoorden, JA er bestaan toestellen die je kunt aankopen zonder die smartdata,

Je moet hier maar eens rondneuzen Smartphones en gsm's | Orange België

Deze vb Apple iPhone 12 mini: prijs, technische fiche | Orange België

Met of zonder smartdata hangt af van de phone

Good luck

 

Lapeire
Aspirant verkenner

Vroeger kon ik met mijn abonnement (dolfijn verandert naar go plus) een toestel goedkoper krijgen.

Zou dit nog lukken?

Hoe vind ik hier een handig overzicht van?

Gregory
Wijze
Wijze

Denk het wel, @Lapeire 

Een overzicht vind ik niet direct. Als je op de eerste link klikt kun je filteren op je favoriet merk

Leden met de meeste pluimen