annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartphone op afbetaling/ totale aflossing

Topic gestart op: 04-07-19 14h02

Antwoorden: 2 antwoorden

jannesvanm
Rekruut scout

Smartphone op afbetaling/ totale aflossing

OPGELOST

Hey, misschien is dit een domme vraag maar ik heb gekeken om een gsm op afbetaling aan te schaffen. Ik heb alle configuraties geselecteerd en dan kom ik op een totale maandelijkse aflossing. Nu is mijn vraag of dat dit met of zonder het abonnement inbegrepen is. Alvast bedankt.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@jannesvanm  het hangt ervan af waar u de maandelijkse aflossing aan betaald. 

Als u een gsm afbetaling neemt bij Orange zelf betaald u de maandelijkse aflossing bij Orange dus bijvoorbeeld Koala smartphone 35 euro en dat is dan met het abonnement erbij. Als u een gsm neemt met een bank afbetaling betaald u een apparte aflossing aan de bank en daarbij komt nog eens het abonnement. Bijvoorbeeld u neemt een gsm via de bank , de aflossing bij de bank kost u maandelijks 30 euro dan komt daar boven op nog eens het abonnement wat u gekozen heeft. Dat wil zeggen dat het wel kan zijn dat u duurder uit bent dan een aflossing via Orange zelf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@jannesvanm  het hangt ervan af waar u de maandelijkse aflossing aan betaald. 

Als u een gsm afbetaling neemt bij Orange zelf betaald u de maandelijkse aflossing bij Orange dus bijvoorbeeld Koala smartphone 35 euro en dat is dan met het abonnement erbij. Als u een gsm neemt met een bank afbetaling betaald u een apparte aflossing aan de bank en daarbij komt nog eens het abonnement. Bijvoorbeeld u neemt een gsm via de bank , de aflossing bij de bank kost u maandelijks 30 euro dan komt daar boven op nog eens het abonnement wat u gekozen heeft. Dat wil zeggen dat het wel kan zijn dat u duurder uit bent dan een aflossing via Orange zelf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jannesvanm
Rekruut scout

Bedankt. Dit was het antwoord op mijn vraag!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen