Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-07-19 14h02
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey, misschien is dit een domme vraag maar ik heb gekeken om een gsm op afbetaling aan te schaffen. Ik heb alle configuraties geselecteerd en dan kom ik op een totale maandelijkse aflossing. Nu is mijn vraag of dat dit met of zonder het abonnement inbegrepen is. Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@jannesvanm het hangt ervan af waar u de maandelijkse aflossing aan betaald.
Als u een gsm afbetaling neemt bij Orange zelf betaald u de maandelijkse aflossing bij Orange dus bijvoorbeeld Koala smartphone 35 euro en dat is dan met het abonnement erbij. Als u een gsm neemt met een bank afbetaling betaald u een apparte aflossing aan de bank en daarbij komt nog eens het abonnement. Bijvoorbeeld u neemt een gsm via de bank , de aflossing bij de bank kost u maandelijks 30 euro dan komt daar boven op nog eens het abonnement wat u gekozen heeft. Dat wil zeggen dat het wel kan zijn dat u duurder uit bent dan een aflossing via Orange zelf.
@jannesvanm het hangt ervan af waar u de maandelijkse aflossing aan betaald.
Als u een gsm afbetaling neemt bij Orange zelf betaald u de maandelijkse aflossing bij Orange dus bijvoorbeeld Koala smartphone 35 euro en dat is dan met het abonnement erbij. Als u een gsm neemt met een bank afbetaling betaald u een apparte aflossing aan de bank en daarbij komt nog eens het abonnement. Bijvoorbeeld u neemt een gsm via de bank , de aflossing bij de bank kost u maandelijks 30 euro dan komt daar boven op nog eens het abonnement wat u gekozen heeft. Dat wil zeggen dat het wel kan zijn dat u duurder uit bent dan een aflossing via Orange zelf.
Bedankt. Dit was het antwoord op mijn vraag!