Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-09-20 07h26
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goeiemorgen
Ik gebruik regelmatig de app 4411 (parkeren/delijn/...)
Nu heb ik onlangs gemerkt, als ik een sms van 4411 krijg ik 0.15€ buiten bundel ben. Elke keer als ik een sms krijg van hun (zonder dat ik dat vraag) kost mij dat 0.15€.
Ik heb eens gekeken op mijn account of ik dat op één of andere manier kan blokkeren, maar ik heb niet echt iets gevonden.
Is er een mogelijkheid dat ik dat via Orange eventueel kan blokkeren? Iemand tips/raad
Fijne dag
Joery
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik herinner me dat in de SMS van 4411 zelf staat hoe je je moet uitschrijven, cq hoe je de bevestigingen moet stoppen.
Ik heb het ook gevonden online. Je moet gewoon C1 sturen naar 4411.
Dan was dat één van je laatste betalende berichten.. Maar als ik het goed begrepen heb is het starten en beeindigen van de parkeersessie ook een betalende (uitgaande) SMS van 0,15 euro per stuk. Je zal dus nog altijd een beetje buiten bundel gaan.
""""Indien je niet langer bevestigingsberichten wenst te ontvangen van 4411, dan SMS je simpelweg 'C1' naar 4411.
Let op: In dit geval schakel je alle communicatie uit vanuit 4411. Ook indien je succesvol een sessie start, zal je niet langer op de hoogte worden gehouden.""""
Op website https://mijn.4411.be/ kan je alles instellen. email adres, telefoon nummer, nummerplaat, betalingswijze, adres, enz.
Goedkoopste manier is blijkbaar nog altijd met betaal kaart aan de parkeer paal.
(Wel werkt het bij mij enkel contactloos, zonder code)
@Anonymous goedemorgen,
kan je dat bij hun niet laten uitschrijven?
Ik vond dit:
Je start en stopt je parkeersessie via een sms naar 4411 en betaalt een bedrag op basis van je werkelijke parkeertijd. Eenvoudig, snel en nooit een cent te veel. Per parkeersessie via sms betaal je een transactiekost van € 0,15 per verzonden/ontvangen sms-bericht Meer info over tarieven.
Aan 4411 betaal je enkel een kleine transactiekost om onze dienstverlening te ondersteunen.
@Anonymous
Als ik beide posts hierboven lees vrees ik dat de enige mogelijkheid om dat te stoppen die dienst niet meer gebruiken is.
Je gebruikt die dienst waarmee je akkoord gaat dat elke sms gestuurd en gekregen u 0,15 € kost. Als zij dan meerdere smsjes sturen, tja, wat ga je daar tegen inbrengen? Je bent akkoord gegaan, impliciet door de dienst te gebruiken. Je betaalt dus sowieso twee smsjes, eentje om te beginnen met parkeren en eentje om te eindigen. Waarschijnlijk (want ik weet het niet, gebruik dat niet) sturen zij dan elke keer een bevestigings-sms, tikt ook aan.
Ik vrees dat daar niet veel aan te doen valt ... Hoogstens mss eens de ombudsdienst contacteren met de vraag of zij niet willen bemiddelen om niet meer dan de echt nodige smsjes te sturen.
Bedankt voor jullie antwoord. De dienst niet meer gebruiken is niet echt een optie. Het is “maar” 15 cent ... maar idd het tikt aan. Ook als het afschrift klaar is krijg ik een betalende sms. Er valt niks aan te doen vrees ik. Maar toch bedankt. En ... Ik ga eens contact opnemen met hun klantendienst.
Joery