Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-09-20 07h26
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goeiemorgen
Ik gebruik regelmatig de app 4411 (parkeren/delijn/...)
Nu heb ik onlangs gemerkt, als ik een sms van 4411 krijg ik 0.15€ buiten bundel ben. Elke keer als ik een sms krijg van hun (zonder dat ik dat vraag) kost mij dat 0.15€.
Ik heb eens gekeken op mijn account of ik dat op één of andere manier kan blokkeren, maar ik heb niet echt iets gevonden.
Is er een mogelijkheid dat ik dat via Orange eventueel kan blokkeren? Iemand tips/raad
Fijne dag
Joery
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik herinner me dat in de SMS van 4411 zelf staat hoe je je moet uitschrijven, cq hoe je de bevestigingen moet stoppen.
Ik heb het ook gevonden online. Je moet gewoon C1 sturen naar 4411.
Dan was dat één van je laatste betalende berichten.. Maar als ik het goed begrepen heb is het starten en beeindigen van de parkeersessie ook een betalende (uitgaande) SMS van 0,15 euro per stuk. Je zal dus nog altijd een beetje buiten bundel gaan.
""""Indien je niet langer bevestigingsberichten wenst te ontvangen van 4411, dan SMS je simpelweg 'C1' naar 4411.
Let op: In dit geval schakel je alle communicatie uit vanuit 4411. Ook indien je succesvol een sessie start, zal je niet langer op de hoogte worden gehouden.""""
@Anonymous
Over welke klantendienst heb je het hier? Als je die van Orange bedoelt, die gaat daar niks aan kunnen doen hoor ...
Of bedoelde je de ombudsdienst zoals ik gesuggereerd had? Dat is een iets anders, dat kan altijd.
De link schijnt aangepast te zijn door Tribe omdat er een bleep werd ingevoegd.
Maar je zal het wel kunnen googlen als je dat wil.
De tarieven nog even :
Je kan ook de app gebruiken en betalen met bv domiciliëring (er zijn meerdere betalingswijzen). Dan valt de 15 cent per sms weg en wordt de kost 25 cent per sessie.
Ik herinner me dat in de SMS van 4411 zelf staat hoe je je moet uitschrijven, cq hoe je de bevestigingen moet stoppen.
Ik heb het ook gevonden online. Je moet gewoon C1 sturen naar 4411.
Dan was dat één van je laatste betalende berichten.. Maar als ik het goed begrepen heb is het starten en beeindigen van de parkeersessie ook een betalende (uitgaande) SMS van 0,15 euro per stuk. Je zal dus nog altijd een beetje buiten bundel gaan.
""""Indien je niet langer bevestigingsberichten wenst te ontvangen van 4411, dan SMS je simpelweg 'C1' naar 4411.
Let op: In dit geval schakel je alle communicatie uit vanuit 4411. Ook indien je succesvol een sessie start, zal je niet langer op de hoogte worden gehouden.""""