Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-11-18 15h26
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Ik ben sinds vandaag klant bij Orange, daarvoor zat ik bij Mobile Vikings.
De reden dat ik verhuist ben is dat er sommige telefoonnummers mij niet konden bereiken, zij kregen telkens de boodschap dat mijn nummer niet in gebruik is.
Terwijl vele andere mensen mij wel konden bereiken.
Eerst dacht ik dat dit aan mijn Smartphone lag, maar bij het testen in een andere smartphone, kregen die mensen juist hetzelfde probleem.
Helpdesk van Mobile Vikings konden het na een maand niet oplossen, dus dacht ik eenvoudig, dan verander ik van provider naar Orange (heb abonnement) en opgelost.
Maar wat blijkt nu? Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Iemand raad?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@patrick2 Het probleem is opgelost.
Ik heb de provider gecontacteert en zij hebben iets gedaan (ik weet wel niet wat, want zoveel uitleg gaven ze niet) en sindsdien kunnen die betrokkene telefoonnummers mij terug bereiken.
Heel hard bedankt voor je moeite om mij te helpen.
@amanac u kan mij anders eens een prive bericht doen hier met de nummers erin kan ik eens kijken voor u of het dezelfde providers zijn waar het omgaat. Om nu met twee verschillende nummers en twee verschillende providers naar de klantendienst bellen wordt erg lastig om dat na te kijken he .
Begint uw nummer met een ongewone prefix? Sommige providers bestempelen zeldzame prefixen soms ten onrechte als niet legitiem ..
Zijn die personen die u niet kunnen bereiken toevallig allemaal bij dezelfde provider en is dat een andere dan de meeste anderen?
Misschien rare vragen, maar je moet ergens beginnen zoeken hé