annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surfen in het buitenland lukt niet met tablet

Topic gestart op: 30-08-18 20h29

Antwoorden: 18 antwoorden

Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Surfen in het buitenland lukt niet met tablet

Vandaag heb ik geconstateerd dat ik met mijn nieuwe Samsung Tab S4 (SM-T835) hetzelfde probleem heb wat ik jaren terug ook eens voorhad met mijn vorige tablet.
Ik kan namelijk in het buitenland NIET op het internet!
Terwijl ik nog in het buitenland was, heb ik gebeld naar de klantendienst voor technische hulp, maar de diverse suggesties die men mij voorstelde hebben geen verbetering gebracht.
Er werd dus navolging voorzien.
Eenmaal terug thuis, kreeg ik telefoon van de technische dienst en na enkele vragen te beantwoorden en de mededeling dat van hun kant uit alles in orde blijkt te zijn, ben ik nog steeds niet geholpen!
Binnenkort vertrek ik op verlof naar het buitenland en ik had natuurlijk graag gehad dat dit in orde was vòòr dat ik op verlof ga.
Op de site voor de online configuratietool staat mijn toestel (nog) niet in de lijst!

Wie kan mij hiermee helpen???

Labels (1)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
Jerre
Gewaardeerde genezer

OK, ik dacht dat je 3 x Dolfijn aan 15€ had.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aquaman1

Als ik de som correct maak betaal je nu tweemaal €12 (oude dolfijn 12) en éénmaal € 10 (oude internet everywhere data only) per maand, geeft een totaal van € 34 per maand.

Moest je overgaan naar tweemaal huidige Dolfijn aan € 15 per maand en één Surf Extra Card aan € 3 kom je aan een totaal van € 33.

ik denk dat je daar dus wel goed zit met over te gaan naar nieuwere abonnementen. En wie weet, misschien is daarmee je probleem ook wel opgelost. Uw nummers kunnen wel behouden blijven denk ik.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  dan deel je wel 1,5GB met de tablet (die nu 2GB apart heeft).

Ga je erover dan betaal je 0,02€/MB tot 500MB (10€).

Met 1,75GB verbruik zit je al aan 38€/maand.

En voor 38€/maand heb je 1 x Dolfijn met 1,5GB data en 1 x Koala (onbeperkt bellen) + Surf Extra Card met 4GB gedeelde data.

 

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

OK, met het verbruik heb ik in de vergelijking geen rekening gehouden, klopt.

Dan is het aan @Aquaman1 om de denkoefening te vervolledigen hé. Inschatten van het gemiddelde maandelijks verbruik en dan de rekensom maken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Met mijn huidig tariefplan betaal ik gemiddeld € 34 per maand. Tevens bellen mijn partner en ik onbeperkt gratis naar elkaar, (Orange Circle) en zenden we onbeperkt sms'jes.

Bedankt om mee te denken over een eventueel goedkoper tariefplan, maar dit lost mijn initiëel probleem (geen data met mijn tablet in het buitenland) echter niet op.

Ik probeer evenwel zodra ik nog eens in het buitenland ben, een andere simkaart in het toestel, of ik vraag intussen al een nieuwe kaart in een OrangeCenter.

Happy 2019
Aquaman

Leden met de meeste pluimen