Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-08-19 10h39
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste ik had een vraag heb paar dagen geleden gebeld voor een tarief wijziging het ging voor een dolfijn en nu is het veranderd naar dolfijn zen ? Kunt u het recht zetten?
Best eens terugbellen naar de klantendienst dat ze dit manueel kunnen aanpassen.
Via je klantenzone of een Orange Shop gaat dit niet lukken, omdat deze tool maar één tariefplanwijziging per facturatieperiode toelaat.
Hallo,
Normaal kan je zelf je tarief aanpassen in je klantenzone.
Heb je nog geen klantenzone? volg dan deze link -> https://www.orange.be/nl/e-services/schrijf-je-in <-
hier kan je zelf makkelijk alles opvolgen en ook zelf je tarief aanpassen naar eigen wens.
Groetjes,
KJ
@JBeckers best hiervoor eens terug bellen naar de klantendienst of een bericht via facebook of twitter sturen. Hier gaan we u er jammer genoeg niet meer kunnen helpen.