annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tarief wijziging

Topic gestart op: 12-08-19 10h39

Antwoorden: 3 antwoorden

JBeckers
Aspirant verkenner

Tarief wijziging

Beste ik had een vraag heb paar dagen geleden gebeld voor een tarief wijziging het ging voor een dolfijn en nu is het veranderd naar dolfijn zen ? Kunt u het recht zetten?

Labels (3)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
007
Gewaardeerd verkenner

Best eens terugbellen naar de klantendienst dat ze dit manueel kunnen aanpassen.

Via je klantenzone of een Orange Shop gaat dit niet lukken, omdat deze tool maar één tariefplanwijziging per facturatieperiode toelaat.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Normaal kan je zelf je tarief aanpassen in je klantenzone.

Heb je nog geen klantenzone? volg dan deze link -> https://www.orange.be/nl/e-services/schrijf-je-in <-

hier kan je zelf makkelijk alles opvolgen en ook zelf je tarief aanpassen naar eigen wens.

 

Groetjes,

KJ

patrick2
Wijze
Wijze

@JBeckers  best hiervoor eens terug bellen naar de klantendienst of een bericht via facebook of twitter sturen. Hier gaan we u er jammer genoeg niet meer kunnen helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen