annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tariefplan wijzigen lukt niet - er treedt een fout op

Topic gestart op: 28-08-20 04h58

Antwoorden: 5 antwoorden

Tia
Aspirant verkenner

Tariefplan wijzigen lukt niet - er treedt een fout op

OPGELOST

Hallo,

ik ben in het buitenland en wil mijn tariefplan verhogen van Dolfijn naar Go Plus, ik krijg echter steeds de melding dat er een fout optreed. Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan ik dit asap opgelost krijgen?

ik geniet wel van een kleine korting momenteel door een promo code via het werk.

met vriendelijke groeten,

Tia

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Tia
Aspirant verkenner

Dank allemaal, ondertussen naar helpdesk gebeld, die moesten het ook verder zetten om het op te lossen.

het zal in de komende dagen wel goed komen.

coyote en Cloud gebruik ik niet, dat maakt dus niet uit en de korting is zo klein dat ook die me niet uitmaakt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@Tia  goedemorgen,

weet wel als je verandert dat je de Cloud en Coyote verliest.

Je kan hier  eens lezen gaan, klik op de blauwe hier.

Misschien zie je iets over het hoofd?

Succes.

En deze krijg je ook:

TagWelkom.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Ik zou het eens vragen bij de helpdesk, als ik jou was. Zelf zou ik even bellen of via social media vragen.

Het technisch probleempje zit waarschijnlijk in die formule met korting.

Mogelijk is dat abonnement met korting een formule die een aparte codering kreeg in het systeem. Je zal niet zomaar een korting kunnen meenemen met het geautomatiseerd systeem. Vraag vooral (toch als je dat nog wil) of de korting ook mee overgaat bij het nieuwe te activeren tariefplan en of ze dat zo kunnen regelen.

Met de nieuwe GO abonnementen heb je niet alleen een paar dingen minder maar er komen ook een paar zaken bij. 

Samengevat : je krijgt extra een meer uitgebreide voicemail en Call forward / Second call en 8 GB data. Je verliest Coyote, Cloud en je kan je voicemail voorlopig niet meer uitschakelen.

 

0 pluimen
Tia
Aspirant verkenner

Dank allemaal, ondertussen naar helpdesk gebeld, die moesten het ook verder zetten om het op te lossen.

het zal in de komende dagen wel goed komen.

coyote en Cloud gebruik ik niet, dat maakt dus niet uit en de korting is zo klein dat ook die me niet uitmaakt.

Josette
Wijze
Wijze

@Tia  fijn dat te lezen,

en bedankt voor je antwoordje.

Veel succes ermee.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen