Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-08-20 04h58
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
ik ben in het buitenland en wil mijn tariefplan verhogen van Dolfijn naar Go Plus, ik krijg echter steeds de melding dat er een fout optreed. Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan ik dit asap opgelost krijgen?
ik geniet wel van een kleine korting momenteel door een promo code via het werk.
met vriendelijke groeten,
Tia
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dank allemaal, ondertussen naar helpdesk gebeld, die moesten het ook verder zetten om het op te lossen.
het zal in de komende dagen wel goed komen.
coyote en Cloud gebruik ik niet, dat maakt dus niet uit en de korting is zo klein dat ook die me niet uitmaakt.
Nog veel succes met je nieuwe tariefplan, Tia.
Markeer je onderwerp als opgelost wanneer het zo ver is aub.
Groetjes en nog veel belplezier !