Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-10-24 22h25
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste, ik ben al jaren klant bij Orange met het Go Light abonnement voor 14,00 euro per maand. Hierin zat o.a. 2u30min mobiele beltijd. Onbegrijpelijk dat mijn provider me niet zelf de huidige formule van 14,00 euro aanbood waarin blijkbaar onbeperkte mobiele beltijd zou inbegrepen zijn. Graag jullie visie hierover. Grtn. Geert
Het aanbod veranderd en dat doet elke provider en dat houd in de prijs maar ook wat er bij inbegrepen zit.
Voor de ene is dit een positieve wending voor andere die hebben er niks en weer ander andere zijn het er niet mee eens. Niemand kan goed doen voor iedereen .....
Maar er zijn andere alternatieven als je verder kijkt. Maar het gras is niet groener aan de overkant....
@Geert777 een goedemorgen,
dat is een onmogelijke zaak hé met zoveel klanten.
Je kan zelf in de app en of in je klantenzone en website
kijken wat het voordeligste is voor jezelf, of af en toe
eens opbellen naar het nr 5000.
Succes.