annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Teleurgesteld na wijzigen tariefplan

Topic gestart op: 19-05-20 21h58

Antwoorden: 1 antwoord

Mathieuvdk
Aspirant scout

Teleurgesteld na wijzigen tariefplan

Dag Allen

Door de uitzonderlijke tijden belde ik vorige maand meer dan normaal

ik had via de Orange app gezien dat ik buiten bundel zou gaan

ik besloot over te schakelen naar een hoger abonnement 

De dame van de klantendienst beloofde mij dat mijn nieuwe abonnement onmiddellijk zou actief worden

 

ik hoefde dus niet in te zitten met torenhoge factuur daar ik mijn tatiefplan had gewijzigd.

 

Nu, groot was mijn verwondering dat mijn factuur afklokte op 81 euro.

Dit had ik echt niet ziet aankomen en hiervoor werd ik niet gewaarschuwd na contact met de klantendienst 

 

integendeel! Via go plus kon ik nu onbeperkt gaan bellen dacht ik.

 

tsja, spijtig dat ik een goede 50euro te veel heb moeten betalen.

Het moest er even uit!

 

mathieu

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Mathieuvdk  dat is iets wat niet echt heel fijn is en ik begrijp je frustratie hier uit. 

Maar je geeft ook al aan dat je wist dat je buiten je bundel ging gaan voor die maand dus je had al meer gebeld , natuurlijk door deze uitzonderlijke tijden , en daarom heb je je abonnement verhoogd. Maar hebben jullie ook samen gekeken naar hoeveel dagen je nog had te gaan voor je abonnement weer op nul ging staan. Je kan namelijk in de My Orange App zien hoeveel dagen je nog te gaan hebt. 

Stel je hebt nog 15 dagen te gaan , dus de helft van de maand , en je weet dat je er buiten gaat dan moet je op dat moment je abonnement aanpassen. Op dat moment als het is aangepast kan je dus genieten , binnen de 48 uur , van je nieuwe abonnement. Dan moet je je daar al geen zorgen over maken. Dus misschien heb je nu gewacht tot het einde van je maand maar dan is het al wel te laat geweest want de resterende tijd wordt er ook in verwerkt. En dan kan het zijn dat je er flink boven uit komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen