Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-05-20 21h58
Antwoorden: 1 antwoord
Dag Allen
Door de uitzonderlijke tijden belde ik vorige maand meer dan normaal
ik had via de Orange app gezien dat ik buiten bundel zou gaan
ik besloot over te schakelen naar een hoger abonnement
De dame van de klantendienst beloofde mij dat mijn nieuwe abonnement onmiddellijk zou actief worden
ik hoefde dus niet in te zitten met torenhoge factuur daar ik mijn tatiefplan had gewijzigd.
Nu, groot was mijn verwondering dat mijn factuur afklokte op 81 euro.
Dit had ik echt niet ziet aankomen en hiervoor werd ik niet gewaarschuwd na contact met de klantendienst
integendeel! Via go plus kon ik nu onbeperkt gaan bellen dacht ik.
tsja, spijtig dat ik een goede 50euro te veel heb moeten betalen.
Het moest er even uit!
mathieu
@Mathieuvdk dat is iets wat niet echt heel fijn is en ik begrijp je frustratie hier uit.
Maar je geeft ook al aan dat je wist dat je buiten je bundel ging gaan voor die maand dus je had al meer gebeld , natuurlijk door deze uitzonderlijke tijden , en daarom heb je je abonnement verhoogd. Maar hebben jullie ook samen gekeken naar hoeveel dagen je nog had te gaan voor je abonnement weer op nul ging staan. Je kan namelijk in de My Orange App zien hoeveel dagen je nog te gaan hebt.
Stel je hebt nog 15 dagen te gaan , dus de helft van de maand , en je weet dat je er buiten gaat dan moet je op dat moment je abonnement aanpassen. Op dat moment als het is aangepast kan je dus genieten , binnen de 48 uur , van je nieuwe abonnement. Dan moet je je daar al geen zorgen over maken. Dus misschien heb je nu gewacht tot het einde van je maand maar dan is het al wel te laat geweest want de resterende tijd wordt er ook in verwerkt. En dan kan het zijn dat je er flink boven uit komt.