annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Giga promotie: belwaarde omzetten in data

Topic gestart op: 30-06-18 23h43

Antwoorden: 2 antwoorden

Trib-or
Aspirant verkenner

Tempo Giga promotie: belwaarde omzetten in data

Beste,

- In de uitlegpagina staat als voorbeeld dat je 15 € moet betalen, maar kan je ook van de promotie gebruik maken als je 20 € betaalt, kan je dan nog genieten van die 1,5 GB aan 5 €?
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/herlaadkaarten/tempo-giga 

- kan je 3x 5€ direct na elkaar betalen zodat je 4,5 € extra hebt, of moet je wachten tot er 1,5 € opgebruikt is vooraleer je de volgende 1,5 GB bestelt?

Alvast bedankt voor uw reactie

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

- In de uitlegpagina staat als voorbeeld dat je 15 € moet betalen, maar kan je ook van de promotie gebruik maken als je 20 € betaalt, kan je dan nog genieten van die 1,5 GB aan 5 €?
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/herlaadkaarten/tempo-giga

- kan je 3x 5€ direct na elkaar betalen zodat je 4,5 € extra hebt, of moet je wachten tot er 1,5 € opgebruikt is vooraleer je de volgende 1,5 GB bestelt?

Alvast bedankt voor uw reactie

Ugh @Trib-or,

 

Met je belwaarde van 15 € (20 € ook mogelijk), krijg je 4,5 GB extra als je 3 maal de promo van 1,5 GB voor 5 € activeert (168u geldig na aankoop).

 

Of activeer 7 maal de promo van 1 GB voor 2 € en ontvang 7 GB extra (24u geldig na aankoop).

 

De hoeveelheid data op je herlaadkaart mag maximaal 12 GB bedragen. De betaling van deze promo’s wordt van je bestaande belwaarde afgehouden.

 

Geniet van de magische toverkracht van data

 

Totems 🌵Groet

Thierry
Ervaren verkenner

Hallo,

als je nog belkrediet staan hebt kan je die nu tijdens de promoperiode omzetten in data, ENKEL via de app en NIET via de “Klantenzone”

Als je belkrediet hebt hoef je , volgens mij, niet te herladen.

Ik heb de promo gebruikt , drie maal 5 euro omgezet in data, je moet wel 10 minuten wachten tussen de omzettingen.  

Ik had de indruk dat eerst de data opgebruikt wordt die nog op je kaartje staat, en dan pas de promotiedata word aangesneden. Vergeet niet dat de promodata , 1dag of 7dagen geldig is.

Leden met de meeste pluimen