annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tip voor mensen met Special Edition abonnementen icm het Love pakket.

Topic gestart op: 07-01-23 23h20

Pletse
Gewaardeerde genezer

Tip voor mensen met Special Edition abonnementen icm het Love pakket.

Vanaf 15 januari worden de prijzen aangepast voor zowat alle diensten bij Orange. Ik heb alles in detail zitten uitpluizen en in principe zal voor iedere klant met Love Duo de prijs met €4 stijgen en met Love Trio €6. De GSM abonnementen worden duurden maar je krijgt hier tegenover meer multi-korting wegens het Love pakket waardoor de prijs per gsm abonnement uiteindelijk hetzelfde blijft.
Maar opgelet! Indien je abonnement een Special Edition is, dan zal je korting niet aangepast worden, vermits dit een special edition korting is en geen multi-korting waardoor het abonnement duurder zal worden. 
Dus, wanneer je een Love Duo (gsm, internet) of Trio hebt (gsm, internet, TV) , neem je best telefonisch contact met de klantendienst om je special editions om te zetten naar normale editions.

Hoe weet ik of ik een special edition abonnement heb of een normale editie? Open de Orange app, klik op de 3 streepjes bovenaan, kies producten beheren, kies een telefoonnummer, klik op het pijltje naast je gsm abonnement zodat de verdere uitleg tevoorschijn komt en als er onderaan "Special edition - X €/maand" te zien is, dan weet je dat dit een special edition is.

Prijsverschil Light & Light SE: €1/abonnement, Plus & Plus SE: €2/abonnement, Intense & Intense SE: €3/abonnement, Extreme en Extreme SE: €4/abonnement

Labels (4)
0 ANTWOORDEN 0
Leden met de meeste pluimen