Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-18 19h37
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo,
Ik had sinds februari 2016 een dolfijn abonnement met smartphone.
De 24 maanden zijn nu voorbij. Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld en die vertelden me dat ik opnieuw een abonnement met smartphone kan nemen. Ik moest mij hiervoor inloggen bij mijn klantenzone en daarna op mijn tarief klikken. Dan kon ik kiezen om mijn tarief te veranderen, Ik heb de optie Dolfijn + smartphone gekozen. Ik kreeg hier ook de bevestigingsmail van, en dit gaat 48u duren. Nu heb ik wel nog geen smartphone kunnen kiezen, enkel het abonnement waar staat dat ik recht heb op een smartphone tegen verlaagde prijs. Wanneer kan ik dan de smartphone kiezen en bestellen tegen de verlaagde prijs?
Alvast bedank
@Mia1 schreef:Hallo,
Ik had sinds februari 2016 een dolfijn abonnement met smartphone.
De 24 maanden zijn nu voorbij. Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld en die vertelden me dat ik opnieuw een abonnement met smartphone kan nemen. Ik moest mij hiervoor inloggen bij mijn klantenzone en daarna op mijn tarief klikken. Dan kon ik kiezen om mijn tarief te veranderen, Ik heb de optie Dolfijn + smartphone gekozen. Ik kreeg hier ook de bevestigingsmail van, en dit gaat 48u duren. Nu heb ik wel nog geen smartphone kunnen kiezen, enkel het abonnement waar staat dat ik recht heb op een smartphone tegen verlaagde prijs. Wanneer kan ik dan de smartphone kiezen en bestellen tegen de verlaagde prijs?
Alvast bedank
Koala
Koala
Hallo Tinne,
Kan onze Tribecommunity je verder helpen? We horen het graag 🙂
Tribe erop los!
Groetjes
Assia