Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-18 19h37
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo,
Ik had sinds februari 2016 een dolfijn abonnement met smartphone.
De 24 maanden zijn nu voorbij. Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld en die vertelden me dat ik opnieuw een abonnement met smartphone kan nemen. Ik moest mij hiervoor inloggen bij mijn klantenzone en daarna op mijn tarief klikken. Dan kon ik kiezen om mijn tarief te veranderen, Ik heb de optie Dolfijn + smartphone gekozen. Ik kreeg hier ook de bevestigingsmail van, en dit gaat 48u duren. Nu heb ik wel nog geen smartphone kunnen kiezen, enkel het abonnement waar staat dat ik recht heb op een smartphone tegen verlaagde prijs. Wanneer kan ik dan de smartphone kiezen en bestellen tegen de verlaagde prijs?
Alvast bedank
Ik heb dit ook voor. Ik heb naar de klantendienst gebeld en ik moest het nogmaals proberen en anders moet ik naar de orange winkel gaan. Ik heb het nog eens geprobeerd zonder succes. Dus zullen we eens gaan horen in de winkel zelf.
Wil je mij dan laten weten wat ze je in de winkel verteld hebben?
Hey Mia. Ik ben dus naar de winkel geweest en mijn abonnement was wel veranderd maar geen gsm keuze. Ze hebben dit voor mij nog eens aangevraagd en ik heb ineens mijn nieuwe gsm meegekregen. Dus kan je best ook eens naar de winkel gaan.
Groetjes Anke