annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Koala naar Go Light, na een week nog niet geactiveerd?

Topic gestart op: 28-08-20 12h42

Antwoorden: 13 antwoorden

Timm1983
Ervaren verkenner

Van Koala naar Go Light, na een week nog niet geactiveerd?

OPGELOST

Beste Orange,
Beste leden,
Ik heb een koala abonnement van €20 per maand en vorige week vrijdag heb ik Go Light aangevraagd van €10 per maand, maar dit werd tot op heden nog niet geactiveerd? Ik heb gisteren al via messenger een bericht gestuurd naar Orange, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.
Weet iemand waarom? Kan een Orange medewerker dit eens nakijken voor mij aub?
Alvast bedankt.
Timm1983

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
adizal
Leidende verkenner

Niks om u ongerust over te maken. Een abonnement loopt een maand en de datum van uw aanvraag telt.

Voor de berekening de dag van uw aansluiting, dat word netjes berekend op uw volgende factuur.

Dus hou het in het oog en heb even geduld.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Josette
Wijze
Wijze

@Timm1983  goedenavond, sorry

voor het late antwoord, wij hebben ook nog een leven na Orange hahahaha.

Wel tof van je op dit als antwoord te geven.

Wil je dan ook deze vraag als opgelost aan te vinken aub? 

Nog een fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Niks om u ongerust over te maken. Een abonnement loopt een maand en de datum van uw aanvraag telt.

Voor de berekening de dag van uw aansluiting, dat word netjes berekend op uw volgende factuur.

Dus hou het in het oog en heb even geduld.

Timm1983
Ervaren verkenner

@ adizal,
Dat stelt me al wat geruster, ik had op vrijdag 21/8 Go Light aangevraagd van €10 per maand, ter vervanging van Koala €20 per maand wat ik nu heb.
Mijn maandelijkse periode is van 28/7 tot 27/8 voor Koala.
Dan zal alles waarschijnlijk moeten aangepast worden naar van 21/8 naar 20/9 voor Go Light?
Ik lees in de My Orange app dat ik nog steeds beschik over Koala en dat ik mijn volgende factuur rond 7 oktober ontvang.
Nu heb ik de factuur van rond 7 september nog niet ontvangen, maar deze zal dan waarschijnlijk nog zijn aan € 20? Of kan het ook zijn dat ik pas vanaf 28/9 wordt omgezet naar Go Light, of vanaf 21/9, een maand na mijn aanvraag?
Dan wacht ik gewoon een antwoord of aanpassing van Orange af, ik hou jullie nog op de hoogte als ik nieuws heb...
Of heeft het misschien zin om Go Light aan te vragen via internet via de e-shop van Orange?
Timm1983

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Timm1983  oedemiddag,

ik zie dat je nieuw bent hier.

Voor jou ...........

Tagnieuw.jpg

Om op je vraag te antwoorden wij kunnen hier niets voor je doen.

Je kan via het nr 5000 contact opnemen, via messenger

kan 1 dag à 2 duren.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen