Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-08-20 12h42
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste Orange,
Beste leden,
Ik heb een koala abonnement van €20 per maand en vorige week vrijdag heb ik Go Light aangevraagd van €10 per maand, maar dit werd tot op heden nog niet geactiveerd? Ik heb gisteren al via messenger een bericht gestuurd naar Orange, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.
Weet iemand waarom? Kan een Orange medewerker dit eens nakijken voor mij aub?
Alvast bedankt.
Timm1983
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Niks om u ongerust over te maken. Een abonnement loopt een maand en de datum van uw aanvraag telt.
Voor de berekening de dag van uw aansluiting, dat word netjes berekend op uw volgende factuur.
Dus hou het in het oog en heb even geduld.
@Timm1983 goedenavond, sorry
voor het late antwoord, wij hebben ook nog een leven na Orange hahahaha.
Wel tof van je op dit als antwoord te geven.
Wil je dan ook deze vraag als opgelost aan te vinken aub?
Nog een fijne avond.
Niks om u ongerust over te maken. Een abonnement loopt een maand en de datum van uw aanvraag telt.
Voor de berekening de dag van uw aansluiting, dat word netjes berekend op uw volgende factuur.
Dus hou het in het oog en heb even geduld.
@ adizal,
Dat stelt me al wat geruster, ik had op vrijdag 21/8 Go Light aangevraagd van €10 per maand, ter vervanging van Koala €20 per maand wat ik nu heb.
Mijn maandelijkse periode is van 28/7 tot 27/8 voor Koala.
Dan zal alles waarschijnlijk moeten aangepast worden naar van 21/8 naar 20/9 voor Go Light?
Ik lees in de My Orange app dat ik nog steeds beschik over Koala en dat ik mijn volgende factuur rond 7 oktober ontvang.
Nu heb ik de factuur van rond 7 september nog niet ontvangen, maar deze zal dan waarschijnlijk nog zijn aan € 20? Of kan het ook zijn dat ik pas vanaf 28/9 wordt omgezet naar Go Light, of vanaf 21/9, een maand na mijn aanvraag?
Dan wacht ik gewoon een antwoord of aanpassing van Orange af, ik hou jullie nog op de hoogte als ik nieuws heb...
Of heeft het misschien zin om Go Light aan te vragen via internet via de e-shop van Orange?
Timm1983
@Timm1983 oedemiddag,
ik zie dat je nieuw bent hier.
Voor jou ...........
Om op je vraag te antwoorden wij kunnen hier niets voor je doen.
Je kan via het nr 5000 contact opnemen, via messenger
kan 1 dag à 2 duren.
Succes.