annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Koala naar Go Light, na een week nog niet geactiveerd?

Topic gestart op: 28-08-20 12h42

Antwoorden: 13 antwoorden

Timm1983
Ervaren verkenner

Van Koala naar Go Light, na een week nog niet geactiveerd?

OPGELOST

Beste Orange,
Beste leden,
Ik heb een koala abonnement van €20 per maand en vorige week vrijdag heb ik Go Light aangevraagd van €10 per maand, maar dit werd tot op heden nog niet geactiveerd? Ik heb gisteren al via messenger een bericht gestuurd naar Orange, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.
Weet iemand waarom? Kan een Orange medewerker dit eens nakijken voor mij aub?
Alvast bedankt.
Timm1983

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
adizal
Leidende verkenner

Niks om u ongerust over te maken. Een abonnement loopt een maand en de datum van uw aanvraag telt.

Voor de berekening de dag van uw aansluiting, dat word netjes berekend op uw volgende factuur.

Dus hou het in het oog en heb even geduld.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
0495855421
Aspirant verkenner

Bij mij was het op een uurtje in orde. Mss nog eens bellen naar 5000?

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@0495855421  ik zie dat je nieuw bent hier.

Maar is dat jouw telefoonnummer als inlognaam?

Dan zou ik dit profiel even aanpassen, zet nooit telefoonnummers

openbaar op een forum.

Dank U. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Timm1983
Ervaren verkenner

Hallo allemaal,
Ik zie in mijn klantenzone, in het overzicht, bij mijn resterend saldo, dat sinds kort de datum van mijn verbruik werd aangepast:
Verbruik van 28/8/2020 tot 27/9/2020, er staat nog altijd Koala, maar ik lees dat het oude tarief nog 3 dagen zichtbaar blijft na de wijziging, ik ben eens benieuwd of ik in de loop van volgende week ben overgeschakeld op Go Light, of misschien zal Go Light pas geactiveerd worden vanaf 28/9?
Ik hou jullie nog op de hoogte.
Timm1983

Josette
Wijze
Wijze

@Timm1983  goedemorgen,

bedankt voor je antwoordje. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen