Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-08-20 12h42
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste Orange,
Beste leden,
Ik heb een koala abonnement van €20 per maand en vorige week vrijdag heb ik Go Light aangevraagd van €10 per maand, maar dit werd tot op heden nog niet geactiveerd? Ik heb gisteren al via messenger een bericht gestuurd naar Orange, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.
Weet iemand waarom? Kan een Orange medewerker dit eens nakijken voor mij aub?
Alvast bedankt.
Timm1983
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Niks om u ongerust over te maken. Een abonnement loopt een maand en de datum van uw aanvraag telt.
Voor de berekening de dag van uw aansluiting, dat word netjes berekend op uw volgende factuur.
Dus hou het in het oog en heb even geduld.
Bij mij was het op een uurtje in orde. Mss nog eens bellen naar 5000?
@0495855421 ik zie dat je nieuw bent hier.
Maar is dat jouw telefoonnummer als inlognaam?
Dan zou ik dit profiel even aanpassen, zet nooit telefoonnummers
openbaar op een forum.
Dank U.
Hallo allemaal,
Ik zie in mijn klantenzone, in het overzicht, bij mijn resterend saldo, dat sinds kort de datum van mijn verbruik werd aangepast:
Verbruik van 28/8/2020 tot 27/9/2020, er staat nog altijd Koala, maar ik lees dat het oude tarief nog 3 dagen zichtbaar blijft na de wijziging, ik ben eens benieuwd of ik in de loop van volgende week ben overgeschakeld op Go Light, of misschien zal Go Light pas geactiveerd worden vanaf 28/9?
Ik hou jullie nog op de hoogte.
Timm1983