Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-08-20 12h42
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste Orange,
Beste leden,
Ik heb een koala abonnement van €20 per maand en vorige week vrijdag heb ik Go Light aangevraagd van €10 per maand, maar dit werd tot op heden nog niet geactiveerd? Ik heb gisteren al via messenger een bericht gestuurd naar Orange, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.
Weet iemand waarom? Kan een Orange medewerker dit eens nakijken voor mij aub?
Alvast bedankt.
Timm1983
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Niks om u ongerust over te maken. Een abonnement loopt een maand en de datum van uw aanvraag telt.
Voor de berekening de dag van uw aansluiting, dat word netjes berekend op uw volgende factuur.
Dus hou het in het oog en heb even geduld.
Hallo allemaal,
Ik had afgelopen donderdag al reeds de klantendienst een bericht gestuurd via Messenger zowel in het Nederlands als in het Frans en om 18u22 krijg ik een berichtje van Orange in het Frans om mijn gsmnummer door te geven, deze heb ik doorgegeven en nu is het nog afwachten, dus super dat ik mijn vraag via Messenger ook in het Frans heb verstuurd, ik hou jullie nog op de hoogte deze avond.
Dus klanten die vragen sturen naar Orange via Messenger misschien ook uw vraag in het Frans versturen.
Timm1983
Beste leden,
Na het doorgeven van mijn nummer liet de Orange medewerker mij weten dat de aanpassing nog niet gebeurd was en ze vroeg of ze de wijziging mocht doorvoeren, waarop ik zei dat ze de aanpassing mocht doen en heb haar op voorhand bedankt, ze liet me ook weten dat cloud en coyote niet inbegrepen zijn bij Go Light, maar daar maakte ik toch geen gebruik van en zeker niet van een cloud.
Cloud is een soort van backup om foto's of documenten in op te slaan zeker? Foto's staan sowieso gewoon in mijn Galerij.
Nu is het terug eventjes wachten want het is opnieuw stil bij Orange via Messenger...
Timm1983
Hallo allemaal,
Vandaag heb ik nogmaals via Messenger een bericht gestuurd naar Orange met de vraag of ze al bezig zijn met het omzetten van mijn abonnement naar Go Light, tot op heden nog geen antwoord gehad, misschien hebben ze het te druk, wie weet of is er nog een storing in hun systeem ergens omdat er gisteren ook een storing was om online de klantenzone te bereiken.
Timm1983
@Josette
Vanmorgen om 11.09 werd mijn nieuw abonnement Go Light van €10 per maand geactiveerd, het is dus bij deze in orde, het werd ook aangepast in mijn my orange app, dus iedere keer van de 28 tot de 27e van iedere maand.
Misschien een tip voor de andere leden, als je toch meer thuis bent nu en thuis werkt voor je werk, en niet of nauwelijks belt, is het toch voordeliger om voor Go Light te kiezen.
Timm1983