annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Koala naar Go Plus.

Topic gestart op: 29-12-20 18h36

Antwoorden: 18 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Van Koala naar Go Plus.

OPGELOST

Hallo ! 

Vraagske aub ... Ik heb Koala en een Love pakket ( internet en tv. ) Vandaag krijg ik een melding dat mijn Koala van 20 € zal veranderen in een " voordeliger " Go  Plus aan 16 € ... Over zomaar iets minder duur aan te bieden heb ik altijd mijn twijfels... Waar zit het addertje ? 

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes 😊 .

Labels (1)
4 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  dan is er goed nieuws voor je want er is geen addertje onder het gras. Elk abonnement , te lezen oud dieren abonnement , zal over gaan naar een nieuw Go abonnement. De prijs los van een Go plus is € 20 maar omdat je Love klant bent krijg je € 4 korting en betaal je dus € 16. 

Geen addertjes onder het gras en geen kleine lettertjes. Heel toevallig kregen we vandaag ook een brief voor mijn partner en die zal van Cheetah gaan naar Go intense ook geheel vrijblijvend en dezelfde prijs. Toevallig hadden we het er deze week nog over in een ander topic dat we nog niks vernomen hadden maar vandaag dus de brief gehad. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Raar dat je dat nu pas krijgt. In die andere thread hebben we het daar inderdaad al over gehad en daar werd vermeld dat de overgang van de Koala abonnementen (bij mij en mijn madam onder andere) reeds achter de rug was.

Jij bent dus een nakomertje 😋

En het is dus inderdaad helemaal OK, niks fout of bedrieglijks aan.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hey @comima 

Da's heel graag gedaan hé, nu kun je dus effectief een titel bijvoegen op uw CV 😋

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@comima  

Dat is eigenlijk geen prijs verhoging dat is een nieuwe herberekening die je krijgt. 

Wat houd dat in , je abonnement is ergens gewijzigd midden in de maand of ergens aan het begin , maar in ieder geval in je lopende facturatie cyclus. Als er dan een wijziging gebeurd kan het zijn dat je vermindering hebt of dat je iets meer betaald. Dus er zal een correcte berekening gebeuren en dat houd in dat je nu iets moet bij leggen van de volgende maand. Op je volgende factuur zal je de normale prijs betalen dus dan is er geen verhoging in je abonnement. 

Bij elke wijziging zal ook alles pro rata berekend worden bij de daadwerkelijke factuur staan er de juiste bedragen op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
Samad
Ervaren verkenner

Beste Comima,

Geen adder, geen schorpioentjes><Combinatie pack is voordeliger dan los én meer data op GoPlus in vergelijking met Koala is ook mooi meegenomen.

Groetjes!

patrick2
Wijze
Wijze

@comima  dan is er goed nieuws voor je want er is geen addertje onder het gras. Elk abonnement , te lezen oud dieren abonnement , zal over gaan naar een nieuw Go abonnement. De prijs los van een Go plus is € 20 maar omdat je Love klant bent krijg je € 4 korting en betaal je dus € 16. 

Geen addertjes onder het gras en geen kleine lettertjes. Heel toevallig kregen we vandaag ook een brief voor mijn partner en die zal van Cheetah gaan naar Go intense ook geheel vrijblijvend en dezelfde prijs. Toevallig hadden we het er deze week nog over in een ander topic dat we nog niks vernomen hadden maar vandaag dus de brief gehad. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Hallo helpers ! 

Een paar maanden geleden ben ik ( moetes ! ) overgegaan van Koala naar naar Go Plus en inderdaad de eerste maanden aan dezelfde prijs. Vandaag krijg ik een factuur met een prijsverhoging van 4.29 €.

Er staat een uitleg bij over " een eerste factuur na een wijziging enz ... " waar deze dummy niets van verstaat ...

Bedankt om me dat even uit te leggen en vriendelijke groetekes 😊.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

Hallo helpers ! 

Een paar maanden geleden ben ik ( moetes ! ) overgegaan van Koala naar naar Go Plus en inderdaad de eerste maanden aan dezelfde prijs. Vandaag krijg ik een factuur met een prijsverhoging van 4.29 €.

Er staat een uitleg bij over " een eerste factuur na een wijziging enz ... " waar deze dummy niets van verstaat ...

Bedankt om me dat even uit te leggen en vriendelijke groetekes 😊.


Hey @comima 

Deze "oude koe" nog eens uit de gracht halen ...

Die extra € 4,29, is dat eenmalig geweest of is die stijging permanent gebleven? Want, als ik goed terugdenk, die overgang van Koala naar GO plus zou eigenlijk niks mogen gekost hebben.

Hierbij herhaal ik mijn vraag: er stond in uw bericht iets van "een wijziging". Was die "wijziging" de overgang naar GO Plus of is er toen iets anders gewijzigd aan uw abo?

Groetjes,

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen