annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Telenet naar Orange (gsm abonnement)

Topic gestart op: 14-07-21 12h20

Antwoorden: 4 antwoorden

Tibod
Aspirant verkenner

Van Telenet naar Orange (gsm abonnement)

OPGELOST

Ik zou graag willen overstappen van Telenet mobile naar Go Plus van Orange. 

Moet ik eerst mijn abonnement opzeggen bij Telenet voor ik een nieuw abonnement start bij Orange ?

De Telenet simkaart die in mijn gsm zit. Moet die ook vervangen worden door een Orange simkaart ? 

Loopt de overstap soepel of kan dit lang duren ? 

Vriendelijke groeten,

Tibod 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @Tibod ,

Simkaart Telenet blijft actief gedurende maximum 48u. Vanaf Telenet stopt is de Orange simkaart actief en het nummer overgedragen. Aangezien uw nummer slechts bij één operator actief kan zijn is er dus een automatische stopzetting vanaf de nummer bij Orange is.

Het enige wat de klant dus moet doen is kaartje versteken vanaf het netwerk met in dit geval Telenet wegvalt.


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Desario
Rekruut scout

Ik heb ook die overstap gemaakt en had de nieuwe sim-kaart snel in de bus.

Je krijgt een bericht zodra het tijd is om je nieuwe sim in gebruik te nemen.

Niks moeilijks aan dus en ging allemaal redelijk snel.

Josette
Wijze
Wijze

@Tibod 

 

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

@Tibod 

Best niet de Easy switch gebruiken.

Stappen

Ga naar een shop met je gsm, neem je Go abonnement en zeg dat je van Telenet komt.

Die brengen dat in orde.  Vraag daar hoe het verder verder verloopt

Niet eerst opzeggen bij Telenet als je je nummer wilt behouden

Ik vermoed het volgende

Je zult wel nog 24 a 48 uur moeten wachten eer je Go abonnement actief is - je telenet kaart zal uitvallen

Eens telenet kaart uit en Orange kaart actief, bellen naar telenet 0800 66 350 en zog dat je je identiteits kaaart bij hebt

Telenet-abonnement opzeggen?

 

TomB
Orange-werknemer

Beste @Tibod ,

Simkaart Telenet blijft actief gedurende maximum 48u. Vanaf Telenet stopt is de Orange simkaart actief en het nummer overgedragen. Aangezien uw nummer slechts bij één operator actief kan zijn is er dus een automatische stopzetting vanaf de nummer bij Orange is.

Het enige wat de klant dus moet doen is kaartje versteken vanaf het netwerk met in dit geval Telenet wegvalt.


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen