Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-07-21 11h46
Antwoorden: 4 antwoorden
De laatste dag van mijn verbruik. Nog duidelijk genoeg data volgens de Orange app maar als de factuur komt betaal ik 7/8 euro extra voor bijkomend dataverbruik.
Ik heb geen andere betalende diensten gebruikt.
Ik heb ook al gemerkt dat er enige vertraging zit op de app. Heb jij een idee van hoe lang dat kan zijn?
@Wasi Neen dat weet ik niet maar als je echt twijfelt gewoon uw verbruik bekijken via #123# en dan zie je het direct .
Groeten,
bigM
@Diederikvdb Mijn tip naar jou is ( uit eigen ervaring ) de code #123# te gebruiken & dan verbruik te kiezen , deze is echt wel uw echt verbruik ... Ik weet waar ik over spreek .
De MyOrange app heeft beetje achterstand.
Groeten,
bigM