Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-07-21 12h20
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou graag willen overstappen van Telenet mobile naar Go Plus van Orange.
Moet ik eerst mijn abonnement opzeggen bij Telenet voor ik een nieuw abonnement start bij Orange ?
De Telenet simkaart die in mijn gsm zit. Moet die ook vervangen worden door een Orange simkaart ?
Loopt de overstap soepel of kan dit lang duren ?
Vriendelijke groeten,
Tibod
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste @Tibod ,
Simkaart Telenet blijft actief gedurende maximum 48u. Vanaf Telenet stopt is de Orange simkaart actief en het nummer overgedragen. Aangezien uw nummer slechts bij één operator actief kan zijn is er dus een automatische stopzetting vanaf de nummer bij Orange is.
Het enige wat de klant dus moet doen is kaartje versteken vanaf het netwerk met in dit geval Telenet wegvalt.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Ik heb ook die overstap gemaakt en had de nieuwe sim-kaart snel in de bus.
Je krijgt een bericht zodra het tijd is om je nieuwe sim in gebruik te nemen.
Niks moeilijks aan dus en ging allemaal redelijk snel.
Best niet de Easy switch gebruiken.
Stappen
Ga naar een shop met je gsm, neem je Go abonnement en zeg dat je van Telenet komt.
Die brengen dat in orde. Vraag daar hoe het verder verder verloopt
Niet eerst opzeggen bij Telenet als je je nummer wilt behouden
Ik vermoed het volgende
Je zult wel nog 24 a 48 uur moeten wachten eer je Go abonnement actief is - je telenet kaart zal uitvallen
Eens telenet kaart uit en Orange kaart actief, bellen naar telenet 0800 66 350 en zog dat je je identiteits kaaart bij hebt
Beste @Tibod ,
Simkaart Telenet blijft actief gedurende maximum 48u. Vanaf Telenet stopt is de Orange simkaart actief en het nummer overgedragen. Aangezien uw nummer slechts bij één operator actief kan zijn is er dus een automatische stopzetting vanaf de nummer bij Orange is.
Het enige wat de klant dus moet doen is kaartje versteken vanaf het netwerk met in dit geval Telenet wegvalt.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom