Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-11-24 17h40
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo,
Vorige maand mijn GSM nummer over laten nemen door mijn werkgever.
Hiermee heb ik een nieuw abonnement op hun naam.
Hiervoor had ik een abonnement voor mobiel en vast internet thuis in combinatie.
Echter vind ik in mijn klantenzone alleen het mobiel abonnement van mijn werkgever en niets over mijn vast internet thuis.
Is deze afgesloten met de overnamen en moet ik mij zorgen maken voor afsluiting van mijn internet op het einde van de maand?
Alvast bedankt!
Het klantennummer zal waarschijnlijk verschillen. Je kan best opnieuw inloggen met het juiste klantennummer en de daarbij horende gegevens (naam, email, etc...)
Als er effectief 2 klantennummers zijn ontstaan door de overname dan krijg je gewoon een factuur van je thuisdiensten en loopt alles door.
Als er daarintegen geen 2 klantennummers zijn bestaat de kans dat je een deel van je diensten verliest.
@Fietspomp25 goedenavond,
hier heb je toen ook een vraag gesteld en géén reactie meer gegeven?
Neem contact op met nr 5000.
Succes.
De vorige post is opgelost, maar vroeg me af of iemand ander met dit probleem al te maken had, leek me sterk dat ik de enige was.
Hey @Fietspomp25 ,
Het is bij iedereen zo die zijn/haar hoofdnummer verwijderd van de factuur (de detailuitleg staat in je vorige post).