- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Vast internet weg na overname GSM nummer werkgever
Hallo,
Vorige maand mijn GSM nummer over laten nemen door mijn werkgever.
Hiermee heb ik een nieuw abonnement op hun naam.
Hiervoor had ik een abonnement voor mobiel en vast internet thuis in combinatie.
Echter vind ik in mijn klantenzone alleen het mobiel abonnement van mijn werkgever en niets over mijn vast internet thuis.
Is deze afgesloten met de overnamen en moet ik mij zorgen maken voor afsluiting van mijn internet op het einde van de maand?
Alvast bedankt!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het klantennummer zal waarschijnlijk verschillen. Je kan best opnieuw inloggen met het juiste klantennummer en de daarbij horende gegevens (naam, email, etc...)
Als er effectief 2 klantennummers zijn ontstaan door de overname dan krijg je gewoon een factuur van je thuisdiensten en loopt alles door.
Als er daarintegen geen 2 klantennummers zijn bestaat de kans dat je een deel van je diensten verliest.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Fietspomp25 goedenavond,
hier heb je toen ook een vraag gesteld en géén reactie meer gegeven?
Neem contact op met nr 5000.
Succes.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De vorige post is opgelost, maar vroeg me af of iemand ander met dit probleem al te maken had, leek me sterk dat ik de enige was.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hey @Fietspomp25 ,
Het is bij iedereen zo die zijn/haar hoofdnummer verwijderd van de factuur (de detailuitleg staat in je vorige post).
