annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veranderen van abbonement

Topic gestart op: 30-10-19 20h10

Antwoorden: 23 antwoorden

Krikkebro
Rekruut scout

Veranderen van abbonement

Beste Ik zou graag van abbonement veranderen, maar heb er een met een gsm, maar ik verbruik meer internet dan dat ik krijg dus zou graag van koala veranderen naar cheetah, gaat dat zomaar ?

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Noepseke  schreef:

hartelijk dank voor jullie hulp ! 


Da's uiteraard met alle plezier gedaan Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Noepseke 

Wat er ook gebeurd is bij de aankoop van uw gsm, als jij nu maandelijks € 20 betaalt voor een Koala abonnement, dan heb je een gewoon abonnement en hoef je nergens van wakker te liggen. Je zult niet extra blijven betalen want je doet dat nu al niet.

Enkel zeker zijn dat het wel degelijk Koala is en geen lager abo ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Noepseke 

Bijna vergeten: je kan, wanneer het zover is,  uw abo zelf wijzigen via uw klantenzone, telefonisch via nummer 5000 of binnenstappen in een shop.

Simpelweg vragen om uw Koala Smartphone te wijzigen in een gewone Koala.

Je kan dat eventueel nu reeds doen, maar dan betaal je de uitstaande restwaarde van de foon onmiddellijk in één keer. Komt gewoon bij op uw maandelijkse factuur. Hoeveel dat is kun je vinden in uw klantenzone, daar staat de tabel met de 24 maanden en de bijbehorende restwaarde.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  vanaf de 22ste maand mag je de overige kost laten vallen. Dus vanaf dan kan je opzeggen. Wist dit ook niet maar heb wel goed contact hier bij mij in de stad met de verkoopster en die zei me dat . Dus is een leuk extra weetje. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen