Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-10-19 20h10
Antwoorden: 23 antwoorden
Beste Ik zou graag van abbonement veranderen, maar heb er een met een gsm, maar ik verbruik meer internet dan dat ik krijg dus zou graag van koala veranderen naar cheetah, gaat dat zomaar ?
Wat er ook gebeurd is bij de aankoop van uw gsm, als jij nu maandelijks € 20 betaalt voor een Koala abonnement, dan heb je een gewoon abonnement en hoef je nergens van wakker te liggen. Je zult niet extra blijven betalen want je doet dat nu al niet.
Enkel zeker zijn dat het wel degelijk Koala is en geen lager abo ....
Bijna vergeten: je kan, wanneer het zover is, uw abo zelf wijzigen via uw klantenzone, telefonisch via nummer 5000 of binnenstappen in een shop.
Simpelweg vragen om uw Koala Smartphone te wijzigen in een gewone Koala.
Je kan dat eventueel nu reeds doen, maar dan betaal je de uitstaande restwaarde van de foon onmiddellijk in één keer. Komt gewoon bij op uw maandelijkse factuur. Hoeveel dat is kun je vinden in uw klantenzone, daar staat de tabel met de 24 maanden en de bijbehorende restwaarde.
@Cdt24801 vanaf de 22ste maand mag je de overige kost laten vallen. Dus vanaf dan kan je opzeggen. Wist dit ook niet maar heb wel goed contact hier bij mij in de stad met de verkoopster en die zei me dat . Dus is een leuk extra weetje.