annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verborgen abonnementen

Topic gestart op: 22-10-20 14h17

Antwoorden: 15 antwoorden

DebbyDeblouwe
Gewaardeerd verkenner

Verborgen abonnementen

0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Ester
Aspirant verkenner

@DebbyDeblouwe 

Bedankt voor alle informatie.

We hebben hier hetzelfde probleem met 2 gsm nummers van de kinderen.

Weet jij of er een manier is om dit te stoppen?

 

Alvast heel erg bedankt

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DebbyDeblouwe  altijd fijn om te lezen dat er verborgen abonnementen zijn want die zijn er ook. En het is de klant die dit veroorzaakt en niet de provider. 

Mensen installeren allemaal maar apps en dergelijke en vele hebben dan ook spelletjes die erop staan of andere bepaalde apps waar je iets leuks mee kan doen voor wat vermaak. Iedereen klikt overal maar op en kijken nergens heen want het kan geen kwaad totdat .... jawel in app aankopen is geactiveerd. Dat kost dan gauw een € 3 op zijn minst en maandelijks krijgen ze een factuur extra van € 50 buiten hun bundel. 

Daar heb je je probleem en de klant kan dat zelf oplossen door het zelf te stoppen. Maar vele weten dit niet en zeggen dan tegen hun provider jullie rekenen iets aan. Dan heb je het heen en weer gebel met de klantendienst het wel gekende welles nietes spelletje maar uiteindelijk is de klant zelf de oorzaak. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ester
Aspirant verkenner

@patrick2 

Weet jij hoe ik er achter kom over welke apps het gaat.

Ik heb dit probleem bij mijn kinderen.

 

Alvast bedankt voor je antwoord.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ester  nee daar durf ik niks van te zeggen welke apps het zijn. Je zou al eens aan je kinderen moeten vragen of ze spelletjes spelen op hun gsm. Denk aan Fortnite of andere populaire games die ze spelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen